#yummymummy spiser...

Hittil synes jeg at de store resultatene har latt vente p seg i prosjektet. Jeg har nok ikke alltid vrt tro mot kostholdsplanen, men n fler jeg for sette inn et ekstra gir. Hvis alt gr som det skal ved veiing p fredag, s skal jeg ha gtt ned ca fire kilo p disse fire ukene vi har holdt p. Jeg trodde helt rlig at det skulle g fortere, men s har jeg n ftt bekreftet at det ikke er noe som heter en "quick fix" p veien mot en mulig #yummymummy. Stress i babytiden tror jeg kan pvirke negativt ifht vektnedgang, og GUD som jeg har stresset!! Puh!

Jeg har ftt lov til vise noe av det kostholdsplanen min inneholder, men PT Henrik er opptatt av f frem at dette er kosthold som er skreddersydd til meg. Det er ikke et kosthold som anbefales for hvem som helst.

Frokost:

Omelett av tre egg, men kun en plomme.

Oppi der en skive hamburgerrygg og litt lk. Salt og pepper. Frokosten er servert!

Utenom prosjektet foretrekker jeg jo absolutt et stykke godt brd og et glass juice til dette, men dette fr holde.

Lunsj:

Torsk med broccoli, asparges og tomat. Dette er DEFINITIVT frste gang jeg har hatt TORSK som lunsjmltid!! Smakte snn passe greit.

Middag:

Biff, broccoli, tomat og liiiiitt avocado. Dagens hydare. Cola Zero i glasset. Akkurat den har jeg blitt avhengig av. Det er det eneste jeg "unner" meg om dagen... Stay strong!

Kvelds:

Oppi her skimter du litt kylling, tomat, rdlk og salt og pepper. Hvor er hvitlksbrdet? Og aioli'en??? Den kommer. Akkurat n er det dette som skal inn i #yummymummy kroppen. Hva synes du?

#fitmom #pt #kosthold #satselixia #strongmom #dokumentarprosjekt

13 kommentarer

Stine Tokle

24.09.2014 kl.20:44

Naaaaam! :)

Hilde

25.09.2014 kl.09:14

synes det s godt ut, jeg :-)

spiser resten av familien det samme?

Bettine

25.09.2014 kl.09:59

Du er flink, vet du ofrer mye her... Blir ekstra deilig kunne spise det du vil. Det er jo ikke snn at du spiser drit-usunt til vanlig, men poteter og brd er jo vanlig innhold i mltider..

Kanskje du skal bli vegetarianer i samme slengen??? ;-)

Marianne Monsen

25.09.2014 kl.11:39

Du er veldig flink da! Maten ser jo veldig god ut, det skal sies :-) Men samtidig vet jeg det er vanskelig, spesielt nr man skal legge vekk ting man vanligvis er vant til spise, og som man gjerne savner nr man spiser mot et ml. Men tenk at det er verdt det tilslutt ;) masse lykke til!

Yummy Mummy

25.09.2014 kl.15:43

Marianne Monsen: Takk!

Yummy Mummy

25.09.2014 kl.15:44

Bettine: NEI!!!:)

Yummy Mummy

25.09.2014 kl.15:44

Hilde: De spiser det samme som meg (fisk, kjtt), men jeg spiser ikke deres tilbehr. Sukk.

Maria

25.09.2014 kl.19:59

Det ser ut som veldig sm porsjoner, blir du mett av det? Har prosjektet pvirket ammingen?

Yummy Mummy

25.09.2014 kl.20:35

Maria: Hei Maria! Porsjonene varierer mellom 150gram til 200gram protein. Ingen begrensninger p mengde grnnsaker, men det er begrenset hvor mye jeg klarer presse ned av broccolig og asparges :/ Det er som jeg skrev i teksten viktig ppeke at maten er skreddersydd min kropp og dette opplegget. Ikke noe jeg vil anbefale andre kopiere! Ifht ammingen s er jeg ikke hundre prosent sikker, men det KAN tyde p at stresset, hyppigheten og intensiteten av treningen har p virket. N er Maia et hundre prosent flaskebarn. Jeg ammet om kveld og natt ved starten av prosjektet, men mistet alt tre uker inn i prosjektet.

Hildegunn

26.09.2014 kl.15:14

Takk for en underholdende lesning de siste mnedene! :) Jeg har storkost meg med innleggene dine, srlig fordi jeg ogs selv har en pode p 3mnd n:)

Ang. kostholdet; representerer bildene det du spiser p en dag??? Dette kan jo umulig vre skreddersydd til deg. Amming krever jo ca 500kcal ekstra, og iflge ammehjelpen br man ikke g under 1800kcal om man ammer. Jeg vil jo tro dette rotteracet med s lite mat, trening og stress m ha gjort at du mistet melken. Ikke meningen virke anklagende alts, ble bare litt provosert p han treneren din. For hvor i alle dager er karbohydratene? Ris, pasta, potet, grovt brd, havregryn....Bildene viser jo 0 karbohydrater (bortsett fra noen f gram i grnnsakene). Vr s snill si du har spist mer karbs enn p bildene da, hvis ikke synes jeg jammen han treneren din virker litt uproff..

Hildegunn

26.09.2014 kl.15:16

Og et lite tips til; om du virkelig har spist s lite karbohydrater som bildene viser, kommer du jo mest sannsynlig til rase opp igjen i vekt nr prosjektet er ferdig..

Yummy Mummy

26.09.2014 kl.15:31

Hildegunn: Heia! Jeg mistet melken i starten av prosjektet, uvisst av hvilken rsak. Det blir bare gjetning: men det kan jo godt tenkes at det har med prosjektet gjre. Jeg var av ulike rsaker i gang med venne Maia av puppen da prosjektet kom i gang, s da jeg mistet alt var det kun kveld og natt jeg ammet. Henrik er proff. Han har utarbeidet dette i samrd med melkeinformasjonen jeg kom med her, men jeg er enig med deg: flere m f vite hva som kan skje om en ikke fr i seg riktig mat mens man ammer. Kanskje jeg lager et eget innlegg med det som fokus. Takk for kommentar!

Hildegunn

26.09.2014 kl.15:39

Ok, da stiller det seg ihvertfall litt annerledes, om kostholdet er laget for en som ikke ammer. Men fremdeles hrreisende lite karbs, stakkars deg hehe.. Det ville jo vrt bedre at han laget en LITT mindre streng plan som du heller kunne fulgt 100% istedet for smsprekker. Lurt med eget ammeinnlegg ja, s ingen ammende hekter seg p denne "jernplanen" :) Lykke til videre i sluttspurten av yummyprosjektet!

Skriv en ny kommentar

hits